Saturday, September 10, 2005

Golf - what it means....

Image hosted by Photobucket.com
Golf - Golongan orang lemah fikiran
Why does malay have to make the game as negative as that? Is simply the game cost too much ? or the game separates wife and husband too often ? Is it because the man who plays golf cannot manage its time ? Or is it because those who are not playing golf do not know the fun of playing golf ?

I will continue after the September Monthly medal...

2 comments:

AdieJin said...

lemah fikirian sebab..
1. Kalau hujan tak leh pi pasar malam ngan bini takut demam.Kalau tee off dalam ribut pun tak kisah
2. Tak boleh kena panas kalau bini suruh mesin rumput..tapi kalau atas green tak per
3. Kalau tee off kol 2.30, 12.30 dah gelisah tak tentu hala kat umah..makan pun telan cepat cepat.
4. OKok..aku nak pi Kundang Lakes hari ni...yeeehaaa..lemah pun lemah ler..janji aku boleh main

Golf Addix said...

kao tak tahu , lepas main golf boleh gi pasar malam aper. siap order pakai sms lagi.
mesin rumput , aiseh , every two weeks ada org dtg mesin rumput daaaa...so kalau aku yg mesin rumput , mamat potong rumput nanti tak de income.
kalau hujan , kat sini memang aku tak main. lepak kat club house le minum teh tarik.
ehhh aku nak balik nanti aku pun nak gi kundang lakes jugak lahhh...rumah org tua aku kat kuang aje tu....reciprocal lak tu dgn kgm.